Co kilka lat na rynku pojawia się nowa platforma internetowa, która bije rekordy popularności i na nowo określa sposób i charakter w jaki korzystamy z mediów społecznościowych. Nasza Klasa, Fotka, Facebook, Snapchat, Instagram…w 2020 roku kandydatem do tronu stał się TikTok. Niektórzy go uwielbiają, niektórzy z niego drwią, nie da się jednak zaprzeczyć temu, że doskonale wpisuje się w
realnia naszych czasów. Migracja między platformami jest zjawiskiem normalnym, odbywającym się co kilka lat. Ma ona miejsce,
gdy nowe platformy zaczynają oferować świerze, coraz badziej innowacyjne sposoby interakcji
międzyludzkiej i przyciągać nimi użytkowników. 

Zdecydowanie TikTok nie pokazał nam jeszcze wszystkich swoich możliwości. W dalszym ciągu jest to platforma nieodkryta wsród dorosłych użytkowników. Na tą chwilę, największą popularnością TikTok cieszy się wśród dzieci i młodzieży. Da się jednak zauważyć, że sytuacja zmienia się dynamicznie. Wiele firm, poważnych marek zauważyło, że TikTok to nie tylko miejsce rozrywki, ale i doskonałe narzędzie reklamowe i zarobkowe.

Kim jesteśmy

O Nas

Jesteśmy tu po to by pomóc Ci zarządzać Twoim Biznesem.

Universal Academy to jednocześnie platforma szkoleniowa, społeczność i możliwość zarobku. Tworzyliśmy to z pewnym zamysłem: Żeby bez robienia z nikogo idioty, mówić co działa, jak działa i dlaczego działa, dlaczego jedni mają wyniki, a dlaczego inni tych wyników nie mają. Chcieliśmy zapewnić każdego w takie narzędzia które  są sprawdzone, które nie tylko działają w jakimś konkretnym biznesie, ale we wszystkich możliwych  obszarach zarabiania i osiągania celów.

Jeśli mówimy o społeczności, mówimy o miejscu gdzie wymusimy robienie wyników, będziemy siedzieć tyle ile trzeba żeby każdy kto jest zaangażowany zarabiał takie pieniądze jakie sobie obierze za cel w tym w czym się aktualnie znajduje, czy to Marketing Sieciowy czy jakakolwiek gałąź sprzedaży lub jako ambasador marki Universal Academy. Pewnie zastanawiasz się jak??? Otóż stworzyliśmy również swój własny program partnerski!

Zadzwoń do nas:    693-785-026

Michalczyk Paweł

Michalczyk Paweł

CEO Universal Academy

ODKRYJ

Czego Cię nauczymy?

Jak założyć konto

Dowiesz się, jakie są rodzaje kont na tiktoku oraz jak przygotować konto by dobrze wystartować. 

Porady

Poinformujemy Cię czym są statystyki, weryfikacja oraz lokalizacja

Jak Tworzyć treści

Znajdziesz tutaj informacje o tym co jest najważniejsze w elementach tworzenia filmów, dodawaniu dźwięków oraz jak używać #hashtagów, napisów i trendów. 

Rozwój Konta

Poznasz Algorytm TikToka oraz w jaki sposób go wykorzystać by mieć ogromne zasięgi.

Zarabiać na TikToku

Poznasz kilka sposobów zarabiania na TikToku

Jakiego sprzętu używać

Nie wiesz czy twój sprzęt jest odpowiedni? Tutaj się tego dowiesz. 

TikTokPRO

Dokładny opis kursu znajdziesz na dole strony
PLN300
0 PLN
  • Zakładanie Konta
  • Porady
  • Tworzenie treści
  • Rozwój Twojego TikToka
  • Zarabianie na TikToku

ODKRYJ

Co mówią uczestnicy kursów?

ODKRYJ

Dla kogo jest TikTok?

Zastanawiasz się czy TikTok jest dla Ciebie? Sprawdź w jakiej branży sprawdzą się ta platforma:

Na tą chwile może się wydawać, że główną funkcją TikToka jest dostarczanie rozrywki, rośnie jednak liczba treści, które mają charakter edukacyjny czy biznesowy. Mimo, że zdecydowana większość jej użytkowników to pokolenie Z, TikTok zaczyna przyciągać szerszą bazę użytkowników mających więcej niż 30 lat. Platforma wciąż ewoluuje, wraz ze wzrostem użytkowników, zmienia się również jej funkcja.
Aplikacja przyciąga zainteresowanie zarówno marek jak i celebrytów.
Warto pamiętać że marketing na platformie TikTok ( podobnie jak na Instagram Stories) nie polega na próbach sprzedaży, ma na celu pokazanie charakteru firmy i budowaniu zaufania do marki.
Z racji tego, że na platformie istnieje stosunkowo niewielka konkurencja biznesowa, jeśli jesteś właścicielem firmy, marketing na TikToku może okazać się świetnym kanałem. Wraz z rozwojem platformy i wzrostem jej znaczenia na rynku, będzie rosło również znaczenie Twojej marki. Warto monitorować zjawisko popularyzacji TikToka i brać w nim czynny udział, szczególnie jako firma. Możesz to robić na wiele sposobów. Jednym z nich jest tworzenie treści, przedstawiając swoją markę, jej
produkty i misję. Dobrym posunięciem może być podzielenie się faktami na temat zespołu. Pamiętaj, że im bardziej osobisty będzie Twój biznes, tym lepiej zostanie on odebrany przez potencjalnych klientów. Innym sposobem są współprace z influenerami. Mimo, że filmy prezentowane na platformie są stosunkowo krótkie, użytkownicy łatwo nawiązują więzi z ich twórcami i darzą ich zaufaniem. Każdy użytkownik TikToka ma swojego ulubionego twórcę, z którego rad chętnie korzysta.

Dlaczego TikTok?

Dobry algorytm to podstawa. W przypadku TikToka, jego działanie jest oparte na zasadach sztucznej
inteligencji, która poznaje preferencje swoich użytkowników, dzięki czemu jest w stanie
dokładnie dopasować treści im przedstawiane. Dostajesz to czego chcesz.
Na polskim rynku aplikacja TikTok nie jest jeszcze tak znana jak np. Instagram, wciąż istnieje dużą
przestrzeń do wypełnienia, jeśli chodzi o kontent. Dużo prościej jest też zyskać na niej
popularność. Jeśli masz w planach rozpocząć swoją przygodę z platformą TikTok, nie zwlekaj.
Jest to najlepszy moment na rozwinięcie konta w prosty sposób. Z biegiem czasu i
przybywających użytkowników, uzyskanie wysokich rezultatów może okazać się trudniejsze.
Z racji tego jak ważne w dzisiejszym świecie jest maksymalizowanie zasięgów i powiększanie ilości
fanów, warto mieć do tego odpowiednie narzędzie. Oczywiste jest, że platforma, która nagradza
dobre treści, pozwala na rozwój, jednocześnie daje szerokie pole do inspirowania fanów, zostanie doceniona.

Program kursu:

  • Wstęp
  • Rodzaje kont na TikToku
  • Wybieranie nazwy użytkownika
  • Atrakcyjne BIO
  • Linki w BIO
  • Wybieranie zdjęcia profilowego
  • Wstęp
  • Statystyki oraz TikTok PRO
  • Weryfikacja
  • Lokalizacja
  • Wstęp
  • Najważniejsze elementy w tworzeniu filmu
  • Dzwięk i ich znaczenie
  • Tworzenie Video
  • #Hashtagi i opisy
  • Jak używać efektów
  • Napisy
  • Trendy na TikToku
  • Wstęp
  • Algorymt Tiktoka 
  • Jak szybko się wybić
  • Problemy z zasięgami
  • Jakiego sprzętu używać 
  • Współpraca z innymi Twórcami
  • Częstotliwość wstawiania filmów
  • Wstęp
  • Opcje na monetyzajce 
  • Influence Marketing
  • Jak zdobyć współprace
  • Marketing Afiliacyjny
Przewiń do góry